ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Eταιρεία εσωρούχων υποστηρίζει ότι μετά από αυτό το βίντεο θα σκέφτεσαι συνέχεια το σεξ

Tweet
Share
Tweet
Share

«Αντί να σας πουλάμε ένα όνειρο, σας δίνουμε την ευκαιρία να ζήσετε το όνειρο, ενώ βλέπεται την ταινία».

H καμπάνια της εταιρείας "Coco de Mer "στηρίζεται σε μελέτες που αναφέρουν ότι ο μέσος άνθρωπος σκέφτεται το σεξ κάθε 6 δευτερόλεπτα. 

Το βίντεο «Χ» είναι μία εναλλαγή εικόνων της καθημερινότητας που… προκαλούν και η εταιρεία υποστηρίζει πως μετά αυτό το βίντεο θα σκεφτόμαστε το σεξ ακόμη πιο συχνά. Ανά 2 δευτερόλεπτα δηλαδή;

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman