ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Οι εγκαταλελειμμένοι συρμοί ξαναζωντάνεψαν

Tweet
Share
Tweet
Share

σταθμοί του Μετρό στο Παρίσι είναι πραγματικά ένα αριστούργημα και πρότυπο για τη δημόσια συγκοινωνία σε παγκόσμιο επίπεδο. Πρόκειται για το έκτο μεγαλύτερο σύστημα στον κόσμο μεταφέροντας περίπου 1,5 δισεκατομμύριο επιβάτες το χρόνο. Παρά τις εξαιρετικές του δυνατότητες, υπάρχουν ωστόσο έντεκα σταθμοί που δεν χρησιμοποιούνται καθώς είτε έκλεισαν μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο είτε δεν άνοιξαν ποτέ για διάφορους λόγους.

Aν κάποιος από τους υποψήφιους δημάρχους των φετινών εκλογών ασχολούνταν με τη λειτουργία των σταθμών, σίγουρα θα κέρδιζε πολλά. Η υποψήφια Nathalie Kosciusko-Morizet εξηγεί πως θέλει να αναζωογονήσει τα ερείπια, χαρίζοντας τους και πάλι τη ζωή. Οι άνθρωποι εκεί μπορούν να χορεύουν, να τρώνε, να κάνουν γυμναστική.

vagoni 1

Για το λόγο αυτό, η ίδια συνεργάστηκε με τους αρχιτέκτονες Manal Rachdi και Nicolas Laisné, οι οποίοι διατύπωσαν τις ιδέες τους σχετικά με την εκμετάλλευση του χώρου. Ανάμεσα στις πιο ενδιαφέρουσες που ακούστηκαν ήταν η δημιουργία ενός νυχτερινού κέντρου, ενός υπόγειου κήπου, μιας πισίνας.

vagoni 3

«Το έργο έχει στόχο την επαναφορά της ζωής στους εγκαταλελειμμένους σταθμούς-φαντάσματα», δήλωσε ο Rachdi, ενώ πρόσθεσε πως το κολύμπι στο μετρό τώρα μπορεί να φαίνεται στους κατοίκους της πόλης ως κάτι το εξωπραγματικό, ωστόσο σε λίγους μήνες μπορεί να είναι η καθημερινότητά τους. Η κατασκευή θα μπορούσε να αντισταθμίσει την έλλειψη αθλητικών εγκαταστάσεων σε κάποιες περιοχές.

vagon

Η Kosciusko-Morizet η οποία διετέλεσε Υπουργός Μεταφορών στη χώρα για το διάστημα 2010-2012 μίλησε για την αγάπη της για το παριζιάνικο μετρό το οποίο χαρακτήρισε ένα όμορφο μέρος με πολλές δυνατότητες. Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξής της δήλωσε πως τα μέσα μεταφοράς είναι μια ευκαιρία αλληλεπίδρασης των πολιτών μεταξύ τους σε τακτική βάση.

vagoni 5

Για να πραγματωθούν οι εν λόγω στόχοι πρέπει βέβαια να αντιμετωπιστούν από όλους με την ίδια θέρμη. Ο Jean-Michel Leblanc, ο οποίος εργάζεται στα δημόσια μέσα μεταφοράς της Γαλλίας τόνισε πως τα χρήματα που θα σπαταλούνταν για τη σωστή ανέγερση των έργων θα ήταν πάρα πολλά. Οι υποστηρικτές της κίνησης για την αναδόμηση του μετρό από την άλλη επισημαίνουν πως τα εμπόδια δεν είναι ανυπέρβλητα, ελπίζοντας στις ιδιωτικές επενδύσεις.

vagon 6

vagon 7

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman