ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Μην τολμήσεις να μου μιλήσεις για τα Χριστούγεννα!

Tweet
Share
Tweet
Share

Ένας μήνας και κάτι απέμεινε μέχρι τα Χριστούγεννα. Αν ανήκετε στην κατηγορία αυτών που αγαπούν την περιβόητη γιορτή έχετε μάλλον ήδη αρχίσει να κάνετε τις πρώτες αγορές προκειμένου να στολίσετε το σπίτι σας με τα κατάλληλα γιορτινά αντικείμενα. Αν βέβαια θεωρείτε τον εαυτό σας μέλος του συγκεκριμένου γκρουπ, τότε καλύτερα να μην διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου αυτού γιατί πιθανόν να σας χαλάσει η μέρα.

Πρόσφατα στο Δουβλίνο ξεκίνησε το κίνημα “Don’t Fucking Mention Christmas Zone”ή σε μια ωραία μετάφραση “Μη τολμήσεις και μου μιλήσεις για τα Χριστούγεννα”! Η ιδέα έχει στόχο να ανατρέψει την καταναλωτική μανία και το σάλο που γίνεται γύρω από τη συγκεκριμένη γιορτή.

Προετοιμαζόμαστε τρεις περίπου μήνες προκειμένου να ακούσουμε τα ίδια και τα ίδια τραγούδια που ακούμε από μικρά παιδιά. Ακούμε jazz με πάθος όταν ποτέ μες στο χρόνο δεν έχουμε βάλει στο ραδιόφωνο κάτι παρόμοιο. Σύμφωνα με την άποψη των ιδρυτών, το χειρότερο είναι η μανία για καταναλωτισμό που μας πιάνει τις ημέρες των γιορτών. Στηνόμαστε στις ουρές με τις ώρες, δίνουμε άπειρα χρήματα για να αγοράσουμε δώρα στους αγαπημένους μας δείχνοντας τους έτσι την αγάπη μας. Μήπως αν τους προσφέραμε ένα τριαντάφυλλο η αγάπη μας θα ήταν λιγότερη;

Tα καταστήματα από τη μεριά τους προσπαθούν να πείσουν το κοινό να αγοράσει ολοένα και περισσότερα προϊόντα με το πρόσχημα πως είθισται να ανταλλάσσουμε δώρα κάθε χρονιά. Τα Χριστούγεννα είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε τους συγγενείς μας και να έρθουμε πιο κοντά με τους ανθρώπους που αγαπάμε, υποστηρίζουν οι διοργανωτές του κινήματος.

Στο Δουβλίνο το προεόρτιο κλίμα ξεκίνησε στις 20 Οκτώβρη, ενώ πολλά μαγαζιά άνοιξαν με επιγραφές Χριστουγέννων. Το κίνημα απέτρεψε 4.000 άτομα από το να μπουν σε αυτά τα καταστήματα την πρώτη μέρα που βγήκε στους δρόμους, έχοντας ως κύριο αίτημα να ξεκινήσουν οι ετοιμασίες για τα Χριστούγεννα από την 1η Δεκέμβρη.

Με αφορμή το κίνημα δημιουργήθηκαν πολλές εντάσεις. Πολλοί καταστηματάρχες –που δήλωναν υποστηρικτές των «πρόωρων Χριστουγέννων» για ευνόητους λόγους- ξεκίνησαν ακόμα και διαφημιστικές καμπάνιες στα σχολεία, μοιράζοντας γιορτινά αυτοκόλλητα και δώρα, ελπίζοντας πως τα παιδιά θα επηρεάσουν τους γονείς τους να ενισχύσουν τις αγορές.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman