ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Tι θα δούμε φέτος στο θέατρο ΠΟΡΤΑ;

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Το καλλιτεχνικό του πρόγραμμα για τη σεζόν 2016-17 παρουσιάζει το Θέατρο Πόρτα καλωσορίζοντας το φθινόπωρο με ποικίλες ενδιαφέρουσες παραστάσεις.

ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

Α. Ο Θεατροποιός του Τόμας Μπέρνχαρντ 2ος χρόνος

Ο “Θεατροποιός", η κωμωδία του Τόμας Μπέρνχαρντ σε σκηνοθεσία Ακύλλα Καραζήση και το Νίκο Χατζόπουλο σε ένα ρόλο-σταθμό στην πορεία του, χαρακτηρίστηκε από κοινό και κριτικούς ως ένα από τα σημαντικότερα θεατρικά γεγονότα της περσινής σεζόν και ένας φόρος τιμής σε όσους κάνουν θέατρο στις μέρες μας. Στο ΠΟΡΤΑ θα την απολαύσουμε για 10 μόνο παραστάσεις. Ο θεατροποιός Μπρουσκόν φτάνει με τον περιπλανώμενο θίασό του, δηλαδή το γιο, την κόρη και τη γυναίκα του, στο πανδοχείο μιας λιλιπούτειας κοινότητας, προκειμένου να παίξουν για ένα μόνο βράδυ το μοναδικό έργο του Μπρουσκόν, τον “Τροχό της Ιστορίας”. “Μιλώ άρα υπάρχω”. Όλα τα έργα του παράδοξου Αυστριακού συγγραφέα Τόμας Μπέρνχαρντ είναι ένας αενάως συνεχιζόμενος μονόλογος. Ήρωες που μιλούν ακατάπαυστα σε μια σκυταλοδρομία χιλιάδων λέξεων. Στο “Θεατροποιό”, αυτός ο μέγας σαρκαστής του μεταπολεμικού κόσμου καταπιάνεται και πάλι με το αγαπημένο του θέμα: μιλώντας για το θέατρο και τους ανθρώπους του, κάνει το πικρό του σχόλιο πάνω στο ίδιο το θέατρο, την ιλαροτραγική του διάσταση, τη ματαιότητά του.

Μετάφραση: Πέτρος Μάρκαρης

Σκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης

Σκηνικά – κοστούμια: Βασίλης Παπατσαρούχας

Φωτογραφίες, teaser: Ελεονόρα Λύτρα Με τους: Νίκο Χατζόπουλο, Νικήτα Αναστόπουλο, Δήμητρα Βλαγκοπούλου, Άρη Μπαλή, Κλεοπάτρα Τολόγκου

Μέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη έως Κυριακή: 21:15

Τιμές εισιτηρίων Κανονικό 15€ Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 10€ Ανέργων 8€

Διάρκεια: 130 λεπτά

Πρεμιέρα: Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Β. Οι αναστατώσεις του Οικότροφου Τέρλες του Ρόμπερτ Μούζιλ 2ος χρόνος

Έχοντας αποσπάσει δύο βραβεία σκηνοθεσίας (Γεωργία Μαυραγάνη) και καλύτερης παράστασης της χρονιάς από τα Queer Theatre Awards, οι “Αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες” του Ρόμπερτ Μούζιλ, ένα από τα εκατό αριστουργήματα της παγκόσμιας λογοτεχνίας, σύμφωνα με την εφημερίδα Die Zeit, αποτέλεσαν μία από τις πιο δυνατές εκπλήξεις της περσινής σεζόν. Για 10 μόνο παραστάσεις γι'αυτούς που δεν πρόλαβαν να τη δουν. Και για όσους θα την ξαναδούν.

Οι “Αναστατώσεις του οικότροφου Τέρλες” είναι ένα βιβλίο προφητικό, γιατί περιγράφει με ακρίβεια τις δικτατορίες του εικοστού αιώνα. Παράλληλα αποτελεί μια θαυμάσια ανάλυση της εφηβείας καθώς βασίζεται σε αληθινά γεγονότα. Tέσσερις νέοι ηθοποιοί θα αφηγηθούν και θα αναπαραστήσουν την προφητική και σκοτεινή αυτή νουβέλα που παραμένει ακόμη και σήμερα επικίνδυνα επίκαιρη.

Μετάφραση: Αλέξανδρος Ίσαρης

Σκηνοθεσία -Διασκευή: Γεωργία Μαυραγάνη

Βοηθός σκηνοθέτη: Ελίνα Ρίζου

Σκηνικά-κοστούμια: Άρτεμις Φλέσσα

Επιμέλεια κίνησης: Ρομάνα Λόμπατς

Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας

Με τους: Βασίλη Σαφό, Γρηγόρη Μπαλά, Μπλερίμ Δαμπιράι κ.ά.

Μέρες και ώρα παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 15€, Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 10€, Ανέργων 8€

Διάρκεια: 80 λεπτά

Πρεμιέρα: Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Γ. Πιάνω Παπούτσι πάνω στο πιάνο Patari Project (Από 4 μέχρι 104 χρόνων) 2ος χρόνος

Μια από τις μεγαλύτερες καλλιτεχνικές και εισπρακτικές επιτυχίες της περσινής σεζόν, το “Πιάνω Παπούτσι πάνω στο Πιάνο”, που βασίστηκε σε μια ιδέα του Θωμά Μοσχόπουλου, υπό τους ήχους της μουσικής του Sergei Prokofiev, ανεβαίνει και πάλι στο ΠΟΡΤΑ από τους Patari Project υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια της Σοφίας Πάσχου.

Παράσταση θεατρικής ευδαιμονίας, όπως χαρακτηρίστηκε, διαμάντι στις στάχτες και θεατρικό δώρο, το Πιάνω Παπούτσι πάνω στο Πιάνο ξεπέρασε κατά πολύ τα όρια μιας σύγχρονης ματιάς στο μύθο της Σταχτοπούτας, και μίλησε για τον αγώνα για ανεξαρτησία, τη νίκη πάνω στα στερεότυπα, την υπέρβαση των προσωπικών ορίων κι έναν έρωτα που έρχεται να λυτρώσει από τα προσωπικά δεσμά.

Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου

Μουσική σύνθεση: Κορνήλιος Σελαμσής σε συνεργασία με την ομάδα

Μουσικός: Βασίλης Παναγιωτόπουλος

Σκηνικά: Ντέβιντ Νεγρύν

Κοστούμια: Κλαίρ Μπρέισγουελ

Φωτισμοί: Aλέξανδρος Αλεξάνδρου

Βοηθός σκηνοθέτη: Εριφύλη Στεφανίδου

Φωτογραφίες: Παναγιώτης Μαΐδης

Με τους: Γιάννη Γιαννούλη, Θεοδόση Κώνστα, Θάνο Λέκκα, Κατερίνα Μαυρογεώργη, Αλέξανδρο Χρυσανθόπουλο, Αποστόλη Ψυχράμη

Μέρες και ώρες παραστάσεων: Κυριακή 11:00 & 15:00

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 10€, Ανέργων 8€ Διάρκεια: 95 λεπτά (με διάλειμμα)

Πρεμιέρα: Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

ΘΕΑΤΡΟ

diki

Α. Η Δίκη του Κ.

Μια παράσταση βασισμένη στο μυθιστόρημα "Η Δίκη" του Φραντς Κάφκα

Το έργο του Κάφκα δεν χρειάζεται συστάσεις όπως δεν χρειάζονται ο Όμηρος, ο Σαίξπηρ ή ο Γκαίτε. Έχουν γραφτεί πολύ περισσότερες γραμμές γι' αυτόν και το έργο του απ’ ότι ο ίδιος είχε γράψει ποτέ, δημιουργώντας την παρακαταθήκη του σκοτεινού του μύθου. Η ανεξίτηλη γοητεία των έργων του και η ένταση των κόσμων που δημιουργεί έχει γίνει ο καθρέφτης άπειρων ερμηνευτών και ερμηνειών που υποστηρίζουν πως εκείνες ρίχνουν το σωστό φως μέσα από τις τεκμηριωμένες προσεγγίσεις τους στο μυστήριο των κλασσικών αυτών κειμένων. Έτσι, έχουμε ψυχαναλυτικές αναγνώσεις του Κάφκα, άμεσα συνδυασμένες με την προσωπική του ζωή, φιλοσοφικές, κοινωνικοπολιτικές, θεολογικές-μεταφυσικές, μεταμοντέρνες, καθώς επίσης αναγνώσεις υπό το πρίσμα της εβραϊκής ταυτότητας του συγγραφέα έως και κάποιες που προσδίδουν “προφητικό” χαρακτήρα στο έργο του μιας και σύμφωνα μ' αυτές ο συγγραφέας προεικάζει την επερχόμενη άνοδο του ολοκληρωτισμού στην Ευρώπη ή ακόμα και το ίδιο το Ολοκαύτωμα. (Οι τρεις μικρότερες αδερφές του και οι οικογένειές τους έχασαν τις ζωές τους σε στρατόπεδα συγκέντρωσης). Ποια όμως είναι η “σωστή”; Όλες. Και καμία. Όπως σε κάθε μεγάλο έργο τέχνης, οι ερμηνείες είναι ανατρεπτικά υποκειμενικές και διαρκώς μεταβαλλόμενες ακολουθώντας πιστά το zeitgeist της κάθε εποχής που αναζητά να αναγνωρίσει τον εαυτό της μέσα στο μεγάλο έργο του παρελθόντος.

Γιατί όμως επιλέξαμε εμείς να παρουσιάσουμε την δική μας ανάγνωση και σε αυτόν το συγκεκριμένο χωροχρόνο, στην Ελλάδα του 2016-17; Ο Κάφκα “χρεώνεται” και κάτι για το οποίο ελάχιστοι συγγραφείς θα μπορούσαν να καυχηθούν. Μια νέα λέξη στο παγκόσμιο λεξιλόγιο για να προσδιοριστεί μια πολύ συγκεκριμένη κατάσταση και ατμόσφαιρα. Η λέξη “καφκικός”.

Τα υπόλοιπα επι σκηνής.

Διασκευή- Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος

Σκηνικά: Ευαγγελία Θεριανού

Κοστούμια: Κλαιρ Μπρέισγουελ

Φωτισμοί: Σοφία Αλεξιάδου

Επιμέλεια κίνησης: Σοφία Πάσχου

Με τους: Σωκράτη Πατσίκα, Μιχάλη Συριόπουλο, Κίττυ Παϊταζόγλου, Θάνο Λέκκα, Μάνο Γαλάνη, Ειρήνη Μπούνταλη, Παντελή Βασιλόπουλο, Μιχάλη Μιχαλακίδη, Ελένη Βλάχου, Φοίβο Συμεωνίδη

Μέρες και ώρες παραστάσεων: Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21:15

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 15€, Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 10€, Ανέργων 8€

Πρώτη παράσταση: Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Β. Μαύρο Χιόνι- το ημερολόγιο ενός μακαρίτη Μια παράσταση βασισμένη στο Θεατρικό Μυθιστόρημα του Μιχαήλ Μπουλγκάκωφ.

Illustration: Matt Dawson

Το αυτοβιογραφικό Θεατρικό Μυθιστόρημα του Μπουλγκάκωφ, που έγραφε παράλληλα με το Μαιτρ και Μαργαρίτα και άφησε λόγω του θανάτου του ημιτελές (1936-1939), αποτυπώνει με χιούμορ και διαβρωτικό σαρκασμό την θέση του καλλιτέχνη σ’ ένα ολοκληρωτικό καθεστώς, εστιάζοντας συγκεκριμένα στην περιπέτεια ενός συγγραφέα μπλεγμένου στα γρανάζια του Θεάτρου Τέχνης της Μόσχας επί Στάλιν.

Χάρη στη διεισδυτική γραφή του Μπουλγκάκωφ ανακαλύπτουμε τα περίφημα χαρακτηριστικά του Θεάτρου Τέχνης εκείνης της περιόδου, από τη διαμάχη των Στανισλάβσκι και Νεμίροβιτς-Ντατσένκο και τον άρρητο εμφύλιο στο εσωτερικό του ως τον παραλογισμό της τυπολατρίας και της γραφειοκρατίας που επικρατούσε στο θέατρο κατ’ εικόνα του σταλινικού καθεστώτος. Κι από την εμμονή με τον πειραματισμό– που ο Μπουλγάκωφ παρωδεί ξεκαρδιστικά– ως την υποχονδριακή ιδιοσυγκρασία του ίδιου του μυθικού δασκάλου και σκηνοθέτη Στανισλάβσκι που επηρέαζε καταλυτικά και τη διαμόρφωση του καλλιτεχνικού προϊόντος, όπως εν προκειμένω και του έργου που κρίνεται εδώ και το οποίο είναι καταδικασμένο ποτέ να μην ανέβει… Αυτή η περιπέτεια δίνει στον Μπουλγκάκωφ την αφορμή να σκιαγραφήσει μια ολόκληρη πινακοθήκη χαρακτήρων, ηθοποιούς, γραμματείς και φαρισαίους περί του θεάτρου αλλά και των γραμμάτων γενικότερα, γκροτέσκα τονισμένους, σ’ ένα όλο και πιο ασφυκτικό γαϊτανάκι γύρω από τη μοναχική κι απεγνωσμένη φιγούρα του Συγγραφέα που αναζητά βιοποριστική διέξοδο μέσα απ’ το έργο του προσπαθώντας ταυτόχρονα να παραμείνει πιστός στο συγγραφικό του όραμα και ειλικρινής απέναντι στον εαυτό του. Εδώ έγκειται, βέβαια, και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον του μυθιστορήματος, που υπερβαίνει εντέλει κάθε ηθογραφική διάσταση και αγγίζει την τραγωδία του δημιουργού στην προσπάθειά του να συνδιαλλαγεί με το σύστημα, υπερασπίζοντας την αλήθεια του, προσπάθεια τις περισσότερες φορές καταδικασμένη. Ο αυτοβιογραφούμενος συγγραφέας, ωστόσο, δεν αφήνει κανέναν μελοδραματισμό να παρεισφρήσει. Η αφήγησή του απογειώνεται με τέχνη μέσα από το φίλτρο του χιούμορ και της εξπρεσιονιστικής απόστασης. Εξάλλου, “οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, ονόματα ή καταστάσεις είναι τυχαία και ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα”.

Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου

Δραματουργία: Δήμητρα Κονδυλάκη

Σκηνικά - κουστούμια - πολυμέσα: Όλγα Μπρούμα

Μουσική: Lost Bodies

Βοηθός σκηνοθέτη: Γιώτα Σερεμέτη

Με τους: Εύα Αγγελοπούλου, Γιάννη Γιαννούλη, Τάσο Δημητρόπουλο, Δημήτρη Δρόσο, Εύα Οικονόμου Βαμβακά, Γιάννη Στεφόπουλο και Κώστα Φιλίππογλου

Μέρες και ώρες παραστάσεων:

Δευτέρα και Τρίτη: 21:15 Τετάρτη: 20:00 Κυριακή: 18:30

Τιμές εισιτηρίων: Κανονικό 15€ Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 10€ Λαϊκή απογευματινή 10€ Ανέργων 8€

Πρώτη παράσταση: Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

myti

Γ. Μύτη Η εκδοχή των Patari Project της κλασικής νουβέλας του Νικολάι Γκόγκολ

Όταν ο υπουργικός πάρεδρος Κοβαλιόφ αντιλαμβάνεται, ότι στη θέση που κατείχε μέχρι πρόφατα...η μύτη του, βρίσκεται πλέον μια λεία επιφάνεια, την ίδια, μάλιστα, στιγμή που η καθ'όλα συμπαθής εξοχή του προσώπου του βρίσκεται σ'ένα καρβέλι ψωμί που κρατά στα χέρια του ο μπαρμπέρης του, Ιβαν Γιακόβλεβιτς, όσο να'ναι προβληματίζεται...

Κι ερχόμαστε να αναρωτηθούμε: πώς είναι να ξυπνάς και να έχεις χάσει κάτι που το θεωρείς δεδομένο; Πώς είναι να ισορροπείς στο χείλος του γκρεμού ή στην άκρη της καρέκλας; Πώς είναι να σε διαπέρνα...ο ήχος; Με όχημα πάντα την ιδιαίτερη αισθητική και κινησιολογία τους οι Patari Project, βουτάνε στο γκροτέσκο και παράδοξο σύμπαν της Μύτης του Γκόγκολ δημιουργώντας ένα νέο θεατρικό έργο με απόλυτα- όπως λένε πάντα- σύγχρονη ματιά. Αυτή τη φορά "πατάρι" θα γίνουν οι καρέκλες των θεατών στην πλατεία του θεάτρου...Όλα θα αντιστραφούν...

Η παράσταση είναι μια δημιουργία της ομάδας

Σκηνοθεσία: Σοφία Πάσχου

Φωτογραφία: Παναγιώτης Μαΐδης

Με τους: Γιάννη Γιαννούλη, Θεοδόση Κώνστα, Ηλία Μουλά, Κίττυ Παϊταζόγλου, Εριφύλη Στεφανίδου. Αλεξανδρο Χρυσανθόπουλο Μέρες και ώρα παραστάσεων: Δευτέρα και Τρίτη στις 21:15

Τιμές εισιτηρίων Κανονικό 15€ Φοιτητικό, ΑΜΕΑ, άνω των 65, ομαδικό (άνω των 10 ατόμων) 10€ Ανέργων 8€

Πρεμιέρα: Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

ΆΛΛΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ

alles

Από τον Ιανουάριο 2017

Για τρίτη χρονιά, το ΠΟΡΤΑ συνεχίζει το παράλληλο πρόγραμμά του. Φέτος, οι Τρίτες Παράλληλες αλλάζουν μέρα, μεταφέρονται την Πέμπτη και γίνονται...Άλλες Παράλληλες.

Σ' ένα πρόγραμμα τεσσάρων κύκλων, σημαντικοί καλλιτέχνες ανεβαίνουν στη σκηνή και παρουσιάζουν μουσικές, χορευτικές παραστάσεις και performances.

Ενδιαφέρουσες συμπράξεις, συναντήσεις- έκπληξη και νέες καλλιτεχνικές προτάσεις, είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το φετινό παράλληλο πρόγραμμα του ΠΟΡΤΑ, που τα προηγούμενα χρόνια ανέδειξε σημαντικούς καλλιτέχνες κι αποτέλεσε το πρώτο βήμα για την παρουσίαση έργων που βραβεύτηκαν (Χρήστος Παπαδόπουλος “Elvedon”, πρώτη θέση στο πανευρωπαϊκό δίκτυο χορογράφων Aerowaves/Dance Across Europe | Artéfacts Ensemble Μοντέρνες Κυκλάδες-LeCorbusier, διάκριση από το Ίδρυμα Le Corbusier) και μουσικών παραστάσεων, που στη συνέχεια ακολούθησαν σημαντική πορεία (Δημήτρης Σκύλλας-Περί ύψους, Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης κ.α.)

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Μουσικού Προγράμματος: Κορνήλιος Σελαμσής

Καλλιτεχνική Διεύθυνση Χορευτικού Προγράμματος: Χρήστος Παπαδόπουλος

1ος Κύκλος

Μουσική- Περί Έρωτα

Στο φετινό πρόγραμμα του ΠΟΡΤΑ, θα παρουσιαστούν πέντε σύμμεικτα ακροάματα σχετικά με τον Έρωτα και τις πνευματικές και σαρκικές πτυχές του. Για την δημιουργία κάθε μίας Πέμπτης προσκαλούνται ένας μουσικός και ένας συγγραφέας και ένας ηθοποιός και ένας εικαστικός και ένας σκηνοθέτης, μία ομάδα πέντε...ειδικών επιστημόνων δηλαδή! Αυτές οι ομάδες εργασίας συνέρχονται κρυφά και σε σύντομο χρόνο σχηματοποιούν ένα κάποιου τύπου γεγονός [προς θεού, μη φανταστείτε κάτι όπως performance, installation ή άλλα συναφή] που είναι μία τολμηρή συναυλία κλασικής μουσικής ερανισμένη από τις τολμηρές εργασίες και τις τολμηρότερες απόψεις εκπροσώπων των υπολοίπων αδελφών τεχνών.

2ος Κύκλος

Χορός- Ίρις Καραγιάν

Συνεχίζοντας την καλλιτεχνική δημιουργία και παρουσίαση χορευτικών παραστάσεων στην Ελλάδα (Φεστιβάλ Αθηνών, Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών) και με σημαντική πορεία και παρουσία σε Φεστιβάλ του εξωτερικού, η Ίρις Καραγιάν συμμετέχει στον προγραμματισμό του ΠΟΡΤΑ με τη νέα της δημιουργία. Ένα έργο που ασχολείται με την κατασκευή ενός ζωντανού, εναλλασσόμενου τοπίου που ο θεατής καλείται να παρακολουθήσει διανοητικά και μέσω των αισθήσεων, ενεργοποιώντας την φαντασία του για την πρόσληψη της σκηνικής αφήγησης. Σε αυτή την παραγωγή εμπλέκει συνθετικά τον ήχο, την κίνηση και το φως με στόχο τη δημιουργία ενός συνολικού παλμού που αποτελείται από ανεξάρτητα, ετεροχρονισμένα και συγχρονισμένα ερεθίσματα.

3ος Κύκλος

Χορωδία Ανέργων- Ελένη Ευθυμίου

“Όσα δε μπορούν να ειπωθούν, μπορούν να τραγουδηθούν”

Μία παράσταση για την Εργασία με αφορμή αληθινές ιστορίες ανθρώπων που αυτοπροσδιορίζονται ως “άνεργοι”.

Επί σκηνής ένα σύνολο προσώπων, που έτυχε να αναζητούν εργασία, σε μία χώρα με περιορισμένες ευκαιρίες και αβέβαιο μέλλον. Δε γνωρίζονται μεταξύ τους, αλλά τώρα μοιράζονται εμπειρίες από τη ζωή τους, φόβους, ελπίδες και…τραγουδούν.

Το τραγούδι τους δεν είναι λυπημένο, το τραγούδι τους έχει απεύθυνση. Μία κραυγή αισιοδοξίας, μία πρόταση για δημιουργία έξω από το πλαίσιο της μισθωτής εργασίας.

Όλοι μαζί οι “εκτός πλαισίου” επινοούν ένα νέο, ανεξερεύνητο, δικό τους “πλαίσιο”, και εκφράζουν τη δύναμη του συνόλου και την έμπνευση για ζωή.

Σκηνοθεσία-Έρευνα-Δραματουργία: Ελένη Ευθυμίου, Δημήτρης Ζάχος

Μουσική: Ελένη Ευθυμίου

Σκηνικό περιβάλλον: Ζωή Μολυβδά Φαμέλη

Δημοσιογραφική έρευνα: Δημήτρης Μανιάτης

Κίνηση: Βιττόρια Κοτσάλου

Βοηθός έρευνας: Δημήτρης Αμπατζής

4ος Κύκλος

Μουσική-Συναυλίες

Μετά την επιτυχία των συναυλιών της Νατάσσας Μποφίλιου με το ξεχωριστό πρόγραμμα “Κιβωτός”, το ΠΟΡΤΑ φιλοξενεί το Μάιο δημοφιλείς καλλιτέχνες σε διαφορετικές κι απρόσμενες εμφανίσεις, που θα συζητηθούν.

Κι ένα ΠΑΣΟ για τους ΦΙΛΟΥΣ

Καθιερώνεται! Το ΠΟΡΤΑ θα προσφέρει και φέτος τη δυνατότητα σε 300 φίλους του που θα προμηθευτούν το Πάσο Φίλου, να παρακολουθήσουν όλες τις παραστάσεις (θεάτρου, παιδικού θεάτρου, βρεφικού θεάτρου, χοροθεάτρου και μουσικής) της φετινής σεζόν! Το πάσο θα διατίθεται στη συμβολική τιμή των 50€ και πέραν της εισόδου στα θεάματα, θα εξασφαλίζει μοναδικά προνόμια, όπως συμμετοχή σε συζητήσεις με τους σκηνοθέτες, τους ηθοποιούς και τους άλλους συντελεστές των παραστάσεων, προσκλήσεις σε επίσημες πρεμιέρες κ.ά.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
Copyrights © 2009-2020 Premium S.A. All Rights Reserved.