ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η νέα συλλογή της Lacoste αντί για το κροκοδειλάκι, με ζώα προς εξαφάνιση

Tweet
Share
Tweet
Share

Είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα Logo όλων των εποχών. Ο κροκόδειλος, το σήμα κατατεθέν της Lacoste.

Το διάσημο σήμα υπάρχει από την εποχή που ο  René Lacoste, ο διάσημος σχεδιαστής και εξαίσιος τενίστας, αποφάσισε να λανσάρει το πόλο μπλουζάκι για μεγαλύτερη άνεση στις κινήσεις του τένις, ο κροκόδειλος (παρατσούκλι που του είχαν δώσει οι φίλαθλοι επειδή ήταν ταχύτατος ακριβής και επίμονος), βρισκόταν σε κάθε μπλουζάκι. 

Πρόσφατα ωστόσο, η Lacoste αποφάσισε να προωθήσει μία νέα σειρά περιορισμένης έκδοσης με δέκα υπό εξαφάνιση είδη του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.

Η καμπάνια της Lacoste είναι μέρος του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης «IUCN», με τίτλο: «Σώστε το είδος μας».

Στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού, η Lacoste θα παρουσιάσει τα γνωστά πόλο μπλουζάκια, αντικαθιστώντας το σήμα του κροκόδειλου με είδη προς εξαφάνιση.

Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στον αριθμό του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης.

Η καμπάνια της Lacoste ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στον αγώνα κατά της εξαφάνισης των σπάνιων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του e-shop. Η τιμή κάθε μπλούζας είναι 150 ευρώ.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman