ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η αεροβική άσκηση με αντιστάσεις μειώνει τον κίνδυνο σακχαρώδη διαβήτη

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Υπάρχει ένας τρόπος να καθυστερήσουμε ή ακόμη και να αποτρέψουμε την εμφάνιση σακχαρώδους διαβήτη και είναι κυριολεκτικά στο χέρι μας!

Η προπόνηση με αντιστάσεις φαίνεται ότι έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα συμβάλλοντας στην πρόληψη του σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2 σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Diabetes/Metabolism Research and Reviews.

Σε μια τυχαιοποιημένη ελεγχόμενη μελέτη 172 άνθρωποι ηλικίας 55-75 ετών με προδιαβήτη μοιράστηκαν σε τέσσερα διαφορετικά γκρουπ: την ομάδα ελέγχου, την ομάδα αεροβικής προπόνησης, την ομάδα που έκανε προπόνηση με αντιστάσεις και μια ομάδα που έκανε αεροβική προπόνηση σε συνδυασμό με αντιστάσεις. Οι συμμετέχοντες πραγματοποιούσαν το εκάστοτε πρόγραμμα με επίβλεψη επί 60′ τρεις μη συνεχόμενες ημέρες της εβδομάδας επί 24 μήνες.

Τα δεδομένα παρακολούθησης, διαθέσιμα για τους 137 συμμετέχοντες, έδειξαν ότι η συχνότητα του σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2 μειώθηκε κατά 74%, 65% και 72% στην ομάδα συνδυασμού αεροβικής και προπόνησης με αντιστάσεις, στην ομάδα προπόνησης με αντιστάσεις και σε εκείνη της αεροβικής προπόνησης, αντίστοιχα.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
Copyrights © 2009-2020 Premium S.A. All Rights Reserved.