ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

“You Talkin' to Me?”

Tweet
Share
Tweet
Share

Του Πάνου Τσαγκαράκη

Επέλεξα την γνωστή, διάσημη σε όλους ατάκα του Robert De Niro (από τη συνταρακτική ερμηνεία του στην ταινία του Μάρτιν Σκοτσέζε, ''taxi driver'', όταν, στη σκηνή που κοιταζόταν στον καθρέπτη ρωτούσε το είδωλο του You Talkin' to Me?) Για να καταδείξω την σημαντική προσπάθεια που καταβάλουν οι διαφημιστές και οι marketers των επιχειρήσεων, για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά τα μηνύματα των προϊόντων/υπηρεσιών τους.

Ουσιαστικά, αυτό κάνουν πολλά προϊόντα-υπηρεσίες μέσω των διαφημιστικών τους μηνυμάτων, και πολλές φορές των ηρώων που χρησιμοποιούν για να τα επικοινωνήσουν, μας μιλούν, απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο κοινό-στοχεύοντας να επικοινωνήσουν τα ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους, και ταυτόχρονα, επιδιώκουν να συμπληρώσουν μια επιθυμία που έχουμε όλοι σαν σύγχρονοι καταναλωτές, να ξεχωρίζουμε. 

Αυτό, είναι κάτι που ο δημιουργικός και μαγικός κόσμος της Διαφήμισης και Επικοινωνίας προϊόντων-υπηρεσιών, έχει σαν σκοπό-στόχο από την αρχή της δημιουργίας του. Ένας κόσμος ανταγωνιστικός, με απίστευτα σκληρά ωράρια εργασίας των ανθρώπων που τον περιβάλλουν, αλλά, με την ακόρεστη επιθυμία που τους διακρίνει να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό τους, έχουν δημιουργήσει διαχρονικές, εξαιρετικές καμπάνιες που έμειναν στην ιστορία της σύγχρονης διαφήμισης, και που δύσκολα κάποιος μπορεί να κρίνει ποια είναι καλύτερη από την άλλη. Στην προσπάθεια των δημιουργικών ανθρώπων της διαφήμισης να πετύχουν τον στόχο τους, πολλές φορές επιστρατεύουν διάσημους σταρ και προσωπικότητες σαν Testimonial Heroes, για να επικοινωνήσουν τα μηνύματα τους.

Με την πρακτική αυτή δεν είναι τυχαίο, ότι πολλά premium brands, τα οποία χρησιμοποίησαν και χρησιμοποιούν διάσημους σταρ και προσωπικότητες του αθλητισμού κα. καθιερώθηκαν και αποτελούν προϊόντα must have, στις κατηγορίες των καταναλωτών που επιδίωξαν να προσεγγίσουν, όπως, της ROLEX, με τους άλλοτε θρύλους του Golf, Arnold Palmer, Jack Nicklaus και άλλους διάσημους πρωταθλητές. Της GILLETE, με τον Federer. Τις πατάτες τσιπς Lay's, με το σημερινό φαινόμενο του παγκοσμίου ποδοσφαίρου Leo Messi.  Τις  απίστευτα εντυπωσιακές καμπάνιες του περίφημου σκωτσέζικου ουίσκι Johnnie Walker Black Label, με τον Jude Law, Jensen Button κ.α. 

Η επιτυχία των πιο πάνω και πολλών άλλων premium brands, που χρησιμοποιούν αυτή την πρακτική επικοινωνίας τους προσδίδει ένα ξεχωριστό, προσωπικό χαρακτήρα, ο οποίος έχει πολλούς αποδέκτες στις σύγχρονες καταναλωτικές κοινωνίες.  


Πηγή: reporter.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman