ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πού πήγαν τα φιλοδωρήματα;

Tweet
Share
Πού πήγαν τα φιλοδωρήματα; llustration Charlotte Demers-Labrecque, La Presse
Tweet
Share

Για πού το έβαλαν τα tips των σερβιτόρων; Μπαίνουν όλα στην τσέπη αυτών που τα δικαιούνται ή κάποιοι πέφτουν θύματα εκμετάλλευσης και χάνουν τα έσοδα που οι πελάτες άφησαν γι’ αυτούς; Η υπεύθυνη για τις επιχειρήσεις, Sajid Javid, εστιάζει στο πρόβλημα και διερευνά πού πηγαίνουν τα λεφτά των εργαζομένων σε πολλές πόλεις του εξωτερικού.

Σε δαπάνες για τη διοίκηση, αποκαλύπτει ο Independent μέσα από σχετικό δημοσίευμά του. Για την ακρίβεια, γνωστές αλυσίδες εστιατορίων αρπάζουν τα φιλοδωρήματα των υπαλλήλων και τα χρησιμοποιούν για άλλους σκοπούς. Η αποκάλυψη είναι ιδιαίτερα θλιβερή για όλο τον επιχειρηματικό κόσμο. Τα tips προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τους σερβιτόρους. Η αλυσίδα Côte, σύμφωνα με τις καταγγελίες, το μήνα που πέρασε χρησιμοποίησε το 12,5% των φιλοδωρημάτων των υπαλλήλων της προκειμένου να επισκευάσει τις ζημιές που είχαν προκληθεί από πυρκαγιά που ξέσπασε σε ένα από τα μαγαζιά.

 

Οι ιδιοκτήτες καρπώνονται τα tips των σερβιτόρων. Η κυβέρνηση καλείται να πάρει θέση 

Η πιτσαρία Express από την άλλη εντός του Αυγούστου ξόδεψε το 8% των tips για άλλους σκοπούς. Η εταιρεία, η οποία απαρτίζεται από 72 καταστήματα, αρνήθηκε τις κατηγορίες ενώ σημείωσε πως απλά συγκέντρωσε το ποσό έτσι ώστε να το μοιράσει μεταξύ των σεφ, των καθαριστριών και των ειδικοτήτων εκείνων που δεν έχουν πρόσβαση με τον πελάτη. Οι υπουργοί των χωρών που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα καλούνται αυτή την ώρα να αποφασίσουν αν θα διαμορφωθεί κάποιο ανώτατο όριο για το φιλοδώρημα στα εστιατόρια από το οποίο θα μπορούν οι ιδιοκτήτες να επωφελούνται, καλύπτοντας άλλα έξοδα.

Σύμφωνα με την έρευνα των αρμόδιων υπουργείων για τις επιχειρήσεις και την καινοτομία, μέσα στα τελευταία χρόνια ένα στα πέντε εστιατόρια δεν έχει δώσει στους υπαλλήλους τα tips που τους αναλογούσαν, ενώ οι πελάτες που ρωτήθηκαν για το συμβάν εξήγησαν πως σε καμία περίπτωση δεν περίμεναν να συμβεί κάτι τέτοιο, αφού έδωσαν μερίδιο από το υστέρημά τους για τους σερβιτόρους. Οι επαγγελματίες του είδους επικροτούν την απόφαση της κυβέρνησης να ελέγξει τις επιχειρήσεις, ενώ αναμένουν για τα αποτελέσματα.

Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων, Dave Turnbull δήλωσε: "Είμαστε αισιόδοξοι. Όταν οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι από την εξυπηρέτηση του μαγαζιού προτίθενται να δώσουν χρήματα γι’ αυτό. Οι υπάλληλοι κάνουν το καλύτερο που μπορούν και γι’ αυτό οφείλουν να ανταμείβονται». Η λύση θα δινόταν μόνο εάν οι ιδιοκτήτες συνειδητοποιούσαν πως τα λεφτά πρέπει να τα καρπώνεται αυτός που έχει εργαστεί."

Πηγή: independent.co.uk

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman