ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Οκτώ βασικά σημάδια στην εργασία σας που θα πρέπει να σας ανησυχήσουν

Tweet
Share
Tweet
Share

Λαμβάνεται περίεργα μηνύματα ή vibes από το αφεντικό σας ή τους συναδέλφους σας στην εργασία σας; Μήπως σας αφήνουν  στην απ έξω; Δόκιμα ερωτήματα που θα πρέπει να σας κάνουν να αναρωτηθείτε τι συμβαίνει. Σύμφωνα με το Business Insider και την ειδικό  Λιν Τέιλορ τα κλασικά σημάδια που μαρτυρούν ότι η δουλειά σας κινδυνεύει. Δείτε παρακάτω ποια είναι τα 8 πιο βασικά:

  1. Κακές κριτικές

Εάν οι ανώτεροι σας έχουν αναφερθεί περισσότερες από μια φορά αρνητικά στις  επιδόσεις σας, με σχόλια όπως ότι δεν ταιριάζετε με την ομάδα ή ότι έχετε πρόβλημα συμπεριφοράς, τότε... τα χειρότερα έρχονται.

  1. Σας αποκλείουν

Αν ξαφνικά δεν έχετε πρόσβαση σε σημαντικά αρχεία, αν σας αποκλείουν από εταιρικά μέιλ μεταξύ συναδέλφων ή δεν σας καλούν σε μίτινγκ όπου συζητούνται θέματα και ευθύνης σας, τότε και πάλι, η απόλυση είναι κοντά.

  1. Mission Impossible 

Κάποιες εταιρίες, όταν θέλουν να ξεφορτωθούν έναν υπάλληλο, μπορεί να του φορτώσουν έξτρα ευθύνες και καθήκοντα, γνωρίζοντας ότι είναι αδύνατον να ανταπεξέλθει. Ετσι, με το που έρθει η προδιαγεγραμμένη αποτυχία του, η εταιρία τον απολύει.

  1. Χάλασαν οι σχέσεις με το αφεντικό

Ήσασταν κολλητάρια και τώρα υπάρχει ένταση κάθε φορά που βρίσκεστε στον ίδιο χώρο; Καθόλου καλό σημάδι αυτό. Αν δεν θέλει να σας βλέπει μπροστά του, μπορεί κάλλιστα να σας απολύσει.

  1. Λιγότερες ευθύνες

Κακό σημάδι είναι και όταν σας αφαιρούνται αρμοδιότητες και ευθύνες, σημαίνει ότι όχι μόνο δεν σε θεωρούν ικανό για περισσότερα αλλά ούτε καν για αυτά που διαχειριζόσουν μέχρι πρόσφατα.

  1. Μείωση μισθού

Αν σας γίνει μείωση μισθού προσωπικά, και όχι σε όλους τους εργαζομένους, τότε... τι κάνει νιαου-νιαου στα κεραμίδια. Ξεκινήστε να ψάχνετε για νέα δουλειά προτού απολυθείτε.

  1. Συνάδελφοι με περίεργη συμπεριφορά

Μερικές φορές, ο ενδιαφερόμενος το μαθαίνει τελευταίος. Μπορεί να κυκλοφορούν φήμες περί απόλυσης σας και οι συνάδελφοί σας να τις γνωρίζουν. Αυτό που θα κάνουν, στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι να αποστασιοποιηθούν και να απομακρυνθούν από δίπλα σας. 

  1. Ο εργοδότης απευθύνεται στον υφιστάμενο σας

 Σε περιπτώσεις που ο εργοδότης χρειάζεται κάτι από το τμήμα σου και απευθύνεται στον υφιστάμενο σου, δεν είναι επειδή δεν θέλει να σε απασχολεί από τον πολύτιμο χρόνο σου. Είναι ένας τρόπος για να δείξει τη δυσφορία του. Αν παγιώσει αυτή την τακτική, το εργασιακό τέλος είναι κοντά.

 
 
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman