ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Το παράπονο του τουρίστα

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Το «ξανθό γένος» των Σουηδών, είναι οι τουρίστες που έχουν τα περισσότερα παράπονα μετά από μια επίσκεψη στη χώρα μας, ενώ από το σύνολο των εκατομμυρίων τουριστών που μας έρχονται κάθε χρόνο, η πλειοψηφία όσων μένουν δυσαρεστημένοι, είναι επειδή δεν εξυπηρετήθηκαν όπως τουλάχιστον φαντάζονταν προτού να μπουν στο αεροπλάνο, σε εστιατόρια και ξενοδοχεία.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα σε εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 10 χρόνων λειτουργίας του Δικτύου Ευρωπαϊκών Κέντρων Καταναλωτή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία, από τους Ευρωπαίους καταναλωτές που είχαν προβλήματα σε συναλλαγή τους με επιχείρηση στην Ελλάδα πρώτοι είναι οι Σουηδοί (15,4%), ακολουθούν οι Βέλγοι (11,4%), Βρετανοί (11,2%), Γερμανοί (9,1%) και Νορβηγοί (7,6%).

Τα παράπονά τους αφορούν κατά κύριο λόγο εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες παροχής καταλύματος (50,7%), ενώ ακολουθούν οι μεταφορές (32,7%), η κατηγορία αναψυχή και ο πολιτισμός (5,2%), ένδυση και υπόδηση (1,7%) και επικοινωνία (1,5%).

Έχουμε παράπονα κι εμείς

Από την άλλη, τα παράπονα των Ελλήνων καταναλωτών αφορούσαν σε: συναλλαγή με επιχείρηση στη Μ. Βρετανία (20,7%), τη Γερμανία (16,2%), την Ιταλία (12,7%), την Κύπρο (12,1%) και την Ισπανία (11,2%).

Όσο για το τι βασικά τους προβλημάτισε, οι περισσότερες διαμαρτυρίες των Ελλήνων όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, αφορούν στις μεταφορές (37,9%) και ακολουθούν η κατηγορία αναψυχή και πολιτισμός (17,5%), η επικοινωνία (13,3%), τα εστιατόρια, ξενοδοχεία και υπηρεσίες καταλύματος (6,1%) και η ένδυση- υπόδηση (5,2%).

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
Copyrights © 2009-2020 Premium S.A. All Rights Reserved.