ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Πέντε πανάκριβες και μοναδικές - κλασικές Ferrari

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Οι ετήσιες δημοπρασίες κλασικών αυτοκινήτων στο Monterey, της Καλιφόρνια που συμπίπτουν με το Concours d'Elegance της Pebble Beach και τα σχετικά γεγονότα δεν παραλείπουν ποτέ να εκθέτουν κάποια απίστευτα ακριβά μοντέλα αυτοκινήτων. Έτσι και φέτος ο οίκος  RM Sotheby's έχει μια ακόμα πιο εκπληκτική ποικιλία από megabucks κλασικές Ferrari που θα πρωταγωνιστήσουν στη δημοπρασία, όλες χρονολογούνται από τη δεκαετία του '50 και του '60 από τη χρυσή εποχή της Ferrari.

Στις  15-17 Αυγούστου στο Συνεδριακό Κέντρο Monterey της Καλιφόρνιας, μερικά από τα σπανιότερα μοντέλα στην ιστορία των επτά δεκαετιών της μάρκας, συμμετέχουν στο κατάλογο περισσότερων από 150 από τα σημαντικότερα αυτοκίνητα του κόσμου που θα πουλήσει ο οίκος RM Sotheby's εκείνο το Σαββατοκύριακο.

Εδώ είναι πέντε από τα περίφημα μοντέλα:

1962 Ferrari 250 SWB California Spider

Darin Schnabel

Το δεύτερο από το τελευταίο μοντέλο που κατασκευάστηκε και το μόνο Spider που υπάρχει. "Αναμφισβήτητα το πιο πρωτότυπο, καλά διατηρημένο  στον κόσμο", λέει ο οίκος RM. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης George Carrick χρησιμοποίησε το αυτοκίνητο ως έμπνευση για το βιβλίο του The Spyder California, ένα από τα πρώτα βιβλία της Ferrari που δημοσιεύτηκε ποτέ για ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Έχοντας μόλις τέσσερις ιδιοκτήτες τα τελευταία 50 χρόνια, προσφέρεται φρέσκο μετά από 25 χρόνια ενιαίας ιδιοκτησίας, σε πλήρη Ferrari Classiche Certified κατάσταση. Εκτιμάται στα 10,5 εκατομμύρια - 13 εκατομμύρια δολάρια.

1962 Ferrari 196 SP

Darin Schnabel

Darin Schnabel

Το τελευταίο από τα μόλις έξι συγκεκριμένα μοντέλα που κατασκευάστηκε ποτέ, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προωθήθηκε αρχικά από τη Βορειοαμερικανική ομάδα αγώνων του Luigi Chinetti (Ν.Α.Ρ.Τ.) στο 1962 12 Hours of Sebring, όπου τελείωσε 3ο στην κατηγορία. Πήγε για να απολαύσει μια επιτυχημένη καριέρα στη Βόρεια Αμερική σε αγωνιστικά χέρια, επιτυγχάνοντας μισή ντουζίνα πρωτιές και πολλαπλές νίκες κατά τη διάρκεια σχεδόν 20 αγώνων της περιόδου. Τα αυτοκίνητα SP ήταν τα πρώτα μοντέλα μεσαίου κινητήρα της Ferrari και ήταν αναπόσπαστα στοιχεία της εξέλιξης της μάρκας. Είναι σε καλή ποιότητα, σε κατάσταση αγωνιστικής διαδρομής. Εκτιμάται στα 8 εκατομμύρια δολάρια - 10 εκατομμύρια δολάρια.

1955 Ferrari 375 MM Coupe Special

Darin Schnabel

Darin Schnabel

Αυτό το 375 MM, είναι ένα κράμα Ghia, και Ferrari. Ένα από τα τέσσερα 375 MM Berlinettas με ειδικό αμάξωμα, κατασκευάστηκε σε ένα πλήρες αγωνιστικό μοντέλο 375 MM, με πλαίσιο και σύστημα μετάδοσης κίνησης και έκανε το ντεμπούτο του στο 1955 το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο στο περίπτερο Ghia. Ολοκληρώθηκε στην αρχική του μορφή και με το πρωτότυπο εσωτερικό του, το 375 MM προσφέρεται φρέσκο ​​μετά από μία δεκαετία ιδιοκτησίας με πλήρεις αριθμούς, πιστοποιημένους από την Ferrari Classiche. Εκτ6ιμάται στα 5 εκατομμύρια δολάρια - 7 εκατομμύρια δολάρια.

1952 Ferrari 225 Sport Spider

Darin Schnabel

Darin Schnabel

Ένα από τα μόλις 12 παραδείγματα που κατασκευάστηκαν με το αμάξωμα Vignale Spider αγωνίστηκαν στο 1952 9 Hours του Goodwood του Ηνωμένου Βασιλείου όπου τελείωσε 3ο στην τελική κατάταξη, καθώς και στο Daily Mail International Trophy, όπου τελείωσε 4ο στη γενική  και 2ο στην κατηγορία. Το 225 στη συνέχεια πωλήθηκε στην Αργεντινή, όπου αγωνίστηκε με επιτυχία στα μέσα της δεκαετίας του 1950. Τώρα προσφέρεται φρέσκο ​​μετά από δύο δεκαετίες μονής ιδιοκτησίας και είναι ένα από τα τρία μοντέλα της Ferrari που είναι επιλέξιμα για τις τέσσερις μεγάλες αγωνιστικές εκδηλώσεις: το Tour Auto, το Le Mans Classic, το Mille Miglia και το Μονακό Grand Prix Historique. Εκτιμάται στα 4 εκατομμύρια δολάρια - 5 εκατομμύρια δολάρια.

1962 Ferrari 250 GT SWB Berlinetta

Patrick Ernzen

Darin Schnabel

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είναι ένα μόνο από 40 SWB Berlinettas  ήταν ένα μοντέλο που διατέθηκε μόνο στους κορυφαίους πελάτες της Ferrari εκείνη τη στιγμή. "Η παρουσίαση ενός από τα πιο εξαιρετικά παραδείγματα 250 GT SWB που υπάρχουν στη δημοπρασία είναι σχεδόν χωρίς προηγούμενο", λέει ο Shelby Myers, ειδικός αυτοκινήτων της RM Sotheby's & Global Head of Private Sales. "Το 250 SWB θεωρείται από πολλούς Ferraristi ως ένα από τα καλύτερα σχέδια που βγήκε ποτέ από το Maranello. Συν το γεγονός ότι είναι εξαιρετικά καλά ισορροπημένα και διαθέτει άφθονη δύναμη, αντιπροσωπεύει την επιτομή της Ιταλικής οδήγησης της δεκαετίας του 1960 . " Εκτιμάται στα 8 εκατομμύρια δολάρια - 10 εκατομμύρια δολάρια.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman