ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

«Βοήθεια... κάποιος με καταδιώκει»

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Αυτή, ήταν η έκκληση της τρομοκρατημένης γυναίκας, που ζήτησε τη βοήθεια της αστυνομίας του Los Angeles των ΗΠΑ, όταν αντιλήφθηκε, ότι κάποιος άγνωστος σε αυτήν άνδρας, μέσω συχνών e - mails, της ζητούσε να τον φιλοξενήσει προσωρινά στο σπίτι της, επειδή τον κυνηγούσε η αστυνομία. Η τρομοκρατημένη γυναίκα, δεν κατάλαβε, ότι ο υποτιθέμενος άνδρας, που πίστευε ότι την καταδίωκε ήταν δημιούργημα φαντασίας μιας διαφημιστικής e - mail καμπάνιας, που σχεδίασε για λογαριασμό της αυτοκινητοβιομηχανίας Toyota, η διαφημιστική εταιρία Saatchi & Saatchi.

Κωμικοτραγικό, απίστευτο αλλά αληθινό. Η γυναίκα από τo Los Angeles, τελικά μήνυσε την Toyota για άσχημη φάρσα εις βάρος της. Το θέμα απασχόλησε ακόμα και τις ειδήσεις του ABC πριν από καιρό.Η γυναίκα μήνυσε την Toyota, για 10 εκατομμύρια δολάρια με αφορμή τα συνεχόμενα ηλεκτρονικά μηνύματα που ελάμβανε και τα οποία την έκαναν να πιστέψει ότι την παρακολουθούσε κάποιος. Η μήνυση αφορούσε τη διαφημιστική καμπάνια της Toyota, για το μοντέλο Matrix. Το σενάριο της καμπάνιας βασιζόταν σε ηλεκτρονικά μηνύματα (e - mails), τα οποία απευθύνονταν σε άνδρες κάτω των 35 ετών, οι οποίοι υποτίθεται ότι «μισούσαν τη διαφήμιση». Οι άνδρες αυτοί, ήταν οι φανταστικοί ήρωες του σεναρίου και υποτίθεται, ότι τους κυνηγούσε η αστυνομία και αναζητούσαν στέγη μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, για να κρυφτούν από τους διώκτες τους.

H Saatchi & Saatchi, που δημιούργησε την καμπάνια, είχε φροντίσει ακόμα και για τη δημιουργία μιας fake My Space page για τους κυνηγημένους. Η καμπάνια, η οποία εκτελέστηκε άψογα ήταν αστεία, δημιουργική και απολαυστική, με αποτέλεσμα η μήνυση της γυναίκας να προκαλέσει μεγαλύτερη ένταση γύρω από αυτήν και περισσότερο ενδιαφέρον από το κοινό για τα ηλεκτρονικά μηνύματα.Η υπόθεση προκάλεσε πολλά ερωτήματα και κριτική από τους ειδικούς του χώρου, όσον αφορά το περιεχόμενο των ηλεκτρονικών μηνυμάτων, την σωστή κατηγοριοποίηση των δημογραφικών στοιχείων των στοχευμένων αποδεχτών της καμπάνιας και του χειρισμού προσέγγισης τους, από την Toyota και Saatchi & Saatchi.

Ωστόσο, το μόνο σίγουρο, είναι ότι τόσο η Toyota, όσο και η διαφημιστική εταιρία Saatchi & Saatchi, φρόντισαν μέσω των νομικών συμβούλων τους να είναι πλήρως κατοχυρωμένες σε ενδεχόμενες περιπτώσεις, οι οποίες θα τις έσυραν στα δικαστήρια όπως της γυναίκας αυτής.Αυτό, όμως, στο οποίο αξίζει να σταθούμε, ανεξάρτητα από το κωμικοτραγικό αποτέλεσμα που είχε, είναι η πολύ έξυπνη και δημιουργική καμπάνια της Saatchi & Saatchi, το σενάριο, η επιλογή του διαδικτύου σαν μέσο προβολής και των ηλεκτρονικών μηνυμάτων σαν μέσο υλοποίησης.

Επίσης, στο πόσο προχωρημένη και διευρυμένη είναι η πλατφόρμα επικοινωνίας των διαφημιστικών ιδεών στις ΗΠΑ, και πόσο αυτές, αξιοποιούνται στο έπακρο από τα σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας, σε σχέση με εμάς εδώ, που ακόμα, δεν δίνουμε την απαιτούμενη σημασία στην αξιοποίηση τόσο του e - mail marketing, όσο και του κοινωνικού (social marketing)

Πάνος Τσαγκαράκης

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
Copyrights © 2009-2019 Premium S.A. All Rights Reserved.