ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Η εταιρεία "The Body Shop" γιορτάζει τα 40 της χρόνια

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Η «The Body Shop» γίνεται 40 ετών και παρουσιάζει μία πρωτοποριακή νέα παγκόσμια στρατηγική Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, η οποία θα καθοδηγεί όλες τις πτυχές της εταιρικής της λειτουργίας. Η νέα Δέσμευση θα ισχυροποιήσει τη θέση της «The Body Shop» ως ηγέτη στην ηθική επιχειρηματικότητα και θα καθορίσει το επόμενο στάδιο ανάπτυξης της εταιρείας.

 

Η δέσμευση, η οποία θα στηρίξει το στόχο της «The Body Shop» να γίνει η πιο ηθική και βιώσιμη εταιρεία του κόσμου, είναι ένα εκτεταμένο πρόγραμμα παγκόσμιας δραστηριότητας που αγγίζει όλες τις πτυχές της επιχείρησης και με μετρήσιμους στόχους οι οποίοι θα πρέπει να επιτευχθούν έως το 2020.

Η εταιρεία ανέκαθεν πίστευε ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν μία θετική δύναμη και να φέρουν την αλλαγή. Η νέα δέσμευση, με τίτλο Enrich Not Exploit ™(Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε), περικλείει τις τολμηρές ηθικές αρχές στις οποίες έχει βασιστεί η The Body Shop.

Ο Jeremy Schwartz, Πρόεδρος και CEO της «The Body Shop», αναφέρει: «Η The Body Shop ως εταιρεία ήταν πάντα πρωτοπόρα, με θάρρος σε νέους τρόπους σκέψης, δράσης και επικοινωνίας.

Οι πρωτοποριακές μας εκστρατείες ήταν πάντα μπροστά από την εποχή τους και κατάφεραν να αλλάξουν νομοθεσίες για τα πειράματα στα ζώα, την ενδοοικογενειακή βία και την εμπορία ανθρώπων. Υπήρξαμε οι πρώτοι στη βιομηχανία ομορφιάς που χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα εμπόριο με κοινότητες και εξακολουθούμε να έχουμε το ισχυρότερο πρόγραμμα στη βιομηχανία. Είμαστε μικροί, αλλά είμαστε ηγέτες. Σήμερα για όλους εμάς, οι μεγαλύτερες προκλήσεις βρίσκονται μπροστά μας και η 40η επέτειος από την ίδρυση της «The Body Shop» είναι η ιδανική στιγμή για να επαναβεβαιώσουμε τη θέση μας, ως ηγέτες στην ηθική επιχειρηματικότητα. Για εμάς, το να είμαστε πραγματικά βιώσιμη επιχείρηση σημαίνει ότι όλες μας οι δράσεις εναρμονίζονται με τα φυσικά συστήματα του πλανήτη μας, ώστε να μπορούν να αναγεννώνται από μόνα τους. Με τη δέσμευσή μας προκαλούμε τους εαυτούς μας να προχωρήσουμε ένα βήμα παραπέρα για να κάνουμε την πραγματική, βιώσιμη και θετική διαφορά. Έχουμε θέσει στους εαυτούς μας ένα σημαντικό στόχο, να γίνουμε η πιο ηθική και πραγματικά βιώσιμη παγκόσμια επιχείρηση.»

Η δέσμευση θα δώσει στη «The Body Shop» τη δυνατότητα να προστατεύσει και να φροντίσει το περιβάλλον και την κοινωνία σε όλες τις πτυχές της επιχείρησης, όπως τα συστατικά, τα προϊόντα, τη συσκευασία, το ανθρώπινο δυναμικό, τους προμηθευτές και μέχρι τις στοχευμένες εκστρατείες της.

Η δέσμευση αποτελείται από 3 πυλώνες: ενδυναμώνουμε τους ανθρώπους μας, ενδυναμώνουμε τα προϊόντα μας, ενδυναμώνουμε τον πλανήτη μας. Κάτω από κάθε ένα από τους 3 πυλώνες η «The Body Shop» έχει θέσει συγκεκριμένους, μετρήσιμους στόχους που η επιχείρησή μας έχει αναλάβει την ευθύνη να τους επιτύχει έως το 2020.

bd 3

Συνολικά υπάρχουν 14 στόχοι στη νέα μας Δέσμευση και αυτοί είναι:

Ενδυναμώνουμε τους Ανθρώπους μας:

  1. Αυξάνουμε τα βασικά συστατικά που προμηθευόμαστε από το Εμπόριο με Κοινότητες από 19 σε 40 και ενισχύουμε τις κοινότητες που τα παράγουν
  2. Βοηθάμε 40.000 ανθρώπους σε οικονομικά ευάλωτες κοινότητες σε όλο τον κόσμο να έχουν πρόσβαση σε εργασία
  3. Ενεργοποιούμε 8 εκατομμύρια ανθρώπους για να συμμετάσχουν στην αποστολή μας «Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε», δημιουργώντας τη μεγαλύτερη έως τώρα εκστρατεία μας
  4. Επενδύουμε 250.000 ώρες μεταφέροντας τη γνώση και τις ικανότητές μας για να εμπλουτίσουμε τη βιοποικιλότητα των τοπικών κοινοτήτων μας

Ενδυναμώνουμε τα Προϊόντα μας

  1.  Διασφαλίζουμε ότι το 100% των φυσικών συστατικών των προϊόντων μας έχουν γνωστή σε εμάς προέλευση και ότι τα προμηθευόμαστε με βιώσιμο τρόπο, προστατεύοντας έτσι 10.000 εκτάρια δάσους και περιβάλλοντος
  2.  Μειώνουμε χρόνο με το χρόνο το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας
  3.  Αναφέρουμε τη χρήση συστατικών φυσικής προέλευσης και των συστατικών πράσινης χημείας καθώς και τη βιοδιασπασιμότητα και το αποτύπωμα των προϊόντων μας στο υδάτινο περιβάλλον.
  4.  Δημιουργούμε έναν αγωγό καινοτομίας που θα προσφέρει πρωτοποριακά καλλυντικά συστατικά από hotspots βιοποικιλότητας βοηθώντας έτσι στην ενδυνάμωση αυτών των περιοχών

BD

Ενδυναμώνουμε τον Πλανήτη μας

  1. Χτίζουμε Bio-Γέφυρες, προστατεύοντας και αναγεννώντας 75 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα περιβάλλοντος βοηθώντας με αυτόν τον τρόπο τις κοινότητες να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο
  2. Μειώνουμε το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των καταστημάτων μας αναφορικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάθε φορά που τα ανακαινίζουμε
  3. Δημιουργούμε 3 νέες βιώσιμες πρωτοποριακές μεθόδους για τη συσκευασία μας
  4. Διασφαλίζουμε ότι το 70% της συνολικής συσκευασίας των προϊόντων μας δεν περιέχει ορυκτά καύσιμα
  5. Λειτουργούμε τα καταστήματά μας με 100% ανανεώσιμη ενέργεια ή όπου αυτό δεν είναι εφικτό, θα αντισταθμίζουμε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο περιβάλλον
  6. Μειώνουμε κατά 10% την ενέργεια που χρησιμοποιούμε σε όλα μας τα καταστήματα

O Jeremy Schwartz προσθέτει: «Η The Body Shop μπορεί να αποτελέσει μία θετική δύναμη και να είναι μία επιτυχημένη και κερδοφόρα επιχείρηση. Πριν από 40 χρόνια η Anita Roddick έθεσε στη The Body Shop μία μεγάλη πρόκληση, να αντιμετωπίσει τα σημαντικά ζητήματα εκείνης της εποχής.

Τώρα αντιμετωπίζουμε τα σημαντικά ζητήματα του σήμερα. Θέλουμε η δέσμευσή μας Enrich Not Exploit™ (Ενδυναμώνουμε Δεν Εκμεταλλευόμαστε) να εμπνεύσει μία νέα γενιά πελατών, υποστηρικτών και ειδικά νέων ανθρώπων, οι οποίοι πραγματικά νοιάζονται για τον τρόπο που λειτουργεί μία επιχείρηση. Η επανατοποθέτηση της The Body Shop ως ηγέτη θα έρθει από την επίτευξη του φιλόδοξου στόχου μας να γίνουμε η πιο ηθική και πραγματικά βιώσιμη παγκόσμια επιχείρηση.»

Ο Chris Davis, International CSR και Campaigns Director της The Body Shop, αναφέρει: «Έχουμε θέσει στους εαυτούς μας μέσω της δέσμευσης φιλόδοξους, μετρήσιμους στόχους που θα μας εμπνεύσουν. Δημιουργούμε νέες πρακτικές για να ενδυναμώσουμε τον πλανήτη στον οποίο δραστηριοποιούμαστε, ενώ ταυτόχρονα βοηθάμε την επιχείρησή μας να αναπτυχθεί και να ευημερήσει. Η νέα μας δέσμευση συνδυάζει όλη την εμπειρία και τη γνώση των ανθρώπων μας με τις νέες εξελίξεις στην επιστήμη και την τεχνολογία.»

“Σημαίνει ότι κατανοούμε τον τρόπο που συμβάλλει η επιχείρησή μας στην βιωσιμότητα του πλανήτη μας και σημαίνει ότι κατανοούμε τι πρέπει να αλλάξουμε για να συμβάλλουμε σε ένα βιώσιμο μέλλον, ανατρέχοντας από το παρελθόν έως σήμερα και αναρωτώμενοι τι θα επακολουθήσει. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με προμηθευτές, ΜΚΟ, ακαδημαϊκούς, κυβερνήσεις και άλλες επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουμε την πρωτοπορία και τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν προκειμένου να κάνουμε τις φιλοδοξίες μας πραγματικότητα.»

Η «The Body Shop» έχει εμπνεύσει και βοηθήσει τη μητρική της εταιρεία, τη L’Oréal, να σημειώσει σημαντική πρόοδο στη βιωσιμότητα και συγκεκριμένα στο πρόγραμμα Εμπόριο με Κοινότητες. Η Δέσμευση συμβάλλει και ενισχύει το αυστηρό πλαίσιο εργασιών βιωσιμότητας της L’Oréal που ονομάζεται «Sharing Beauty with All». Η προσθήκη της «Τhe Body Shop» στο συγκεκριμένο πλαίσιο εργασιών βιωσιμότητας είναι το Βιώσιμο Λιανικό Εμπόριο. Ως το μεγαλύτερο brand λιανικής πώλησης στους κόλπους του Ομίλου της L’Oréal, η The Body Shop έχει να διαδραματίσει ένα μοναδικό ρόλο στο σχεδιασμό, τη διαχείριση και τη βιωσιμότητα των καταστημάτων λιανικής πώλησης καθώς και της σχέσης της με τους πελάτες της. 

H εταιρεία

Ιδρύθηκε το 1976 στο Brighton της Αγγλίας από την Anita Roddick και είναι μία παγκόσμια εταιρεία ομορφιάς. Η The Body Shop αναζητά τρόπους στο να κάνει τη θετική διαφορά στον κόσμο προσφέροντας υψηλής ποιότητας, εμπνευσμένα από τη φύση προϊόντα περιποίησης προσώπου, περιποίησης μαλλιών και μακιγιάζ που παράγονται με ηθικό και βιώσιμο τρόπο. Η «The Body Shop» υπήρξε πρωτοπόρος στη φιλοσοφία ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να αποτελέσουν μία δύναμη προς το καλό και μετά την απόκτηση της από τη L’Oréal το 2006, ενισχύει ακόμα περισσότερο το όραμά της. Η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 3.000 καταστήματα σε περισσότερες από 60 χώρες.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman
Copyrights © 2009-2020 Premium S.A. All Rights Reserved.