ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

Τηλεφωνικό bullying από την Εφορία-Στο στόχαστρο 83.000 πολίτες

Tweet
Share
Like
Tweet
Share
Like

Το ρόλο του «μπαμπούλα» αναμένεται να έχει, κατ’ εντολή του υπουργείου Οικονομικών, ο υπάλληλος της Εφορίας καθώς θα είναι αυτός που θα σηκώνει το ακουστικό και θα ενημερώνει τον πολίτη για το χρέος του. Στη λογική των εισπρακτικών εταιριών αναμένεται λοιπόν, να κινηθούν και οι εφορίες.

Η Διεύθυνση Φορολογικής Συμμόρφωσης ξεκινάει τα τηλεφωνήματα σε όσους έχουν ακόμη και μικρά χρέη μέχρι και 500 ευρώ.

Όπως αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», στο στόχαστρο μπαίνουν περίπου 83.000 άτομα που είτε δεν έχουν υποβάλλει εμπρόθεσμα δηλώσεις ΦΠΑ, είτε δεν έχουν υποβάλλει δήλωση φόρου μισθωτών υπηρεσιών ή άφησαν απλήρωτα ποσά ΦΠΑ ή φόρου εισοδήματος ή άλλων φόρων.

Επί της ουσίας το υπουργείο δεν θέλει να προκύψουν νέα χρέη μέσα στο έτος τα οποία θα προστεθούν στα δεκάδες δισεκατομμύρια των οφειλών προς το Δημόσιο και έτσι ξεκίνησε την τακτική των τηλεφωνημάτων, καθώς αποδείχθηκε ότι η αποστολή e-mail δεν είναι αποτελεσματική.

Η τηλεφωνική επαφή ασκεί την απαραίτητη ψυχολογική πίεση στους φορολογούμενους έτσι ώστε να πληρώσουν τα χρέη τους. Στο τηλέφωνο οι φορολογούμενοι ακούν τον υπάλληλο της εφορίας να τους ενημερώνει για την οφειλή τους, ποιο είναι το ποσό και στη συνέχεια την ερώτηση πότε και εάν προτίθενται να πληρώσουν. Ανάλογα με την απάντηση έρχεται και η συνέχεια.

Εάν ο πολίτης αδυνατεί να πληρώσει ο έφορος υπενθυμίζει ότι υπάρχουν και τα αναγκαστικά μέτρα με κατασχέσεις καταθέσεων, μισθού, σύνταξης κλπ ή ακόμη και ο πλειστηριασμός περιουσιακών στοιχείων.

Πηγή: reporter.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Προηγούμενο θέμα Επόμενο θέμα

Προσθήκη σχολίου

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman